A Napos Oldal ifjúsági klubjának támogatása, nyári tábor szervezése

2018. június

2017 karácsonya óta rendszeresen támogatjuk a Napos Oldalban a Minyonokat.

A Napos Oldal Család- és Gyermekjóléti Központ Ifjúsági Klubja gyermekeinek rendezett Karácsonyi Gála ünnepség után ígéretet tettünk, hogy tartani fogjuk velük a kapcsolatot, és továbbra is segítjük őket, lehetőségeinkhez mérten. A Minyonok havonta tartanak klubdélutánokat, a lelkes támogató csapatnak köszönhetően: Martózi Hajnal, Czifra Sára, Csonka Emőke, Václav Ilona, Keresztes Hajni, Keresztes Vanessza, Atzél Réka a Tácsik Pékség és még sokan mások. Hozzájuk csatlakoztunk mi is.

A Minyonok csapatába rászoruló pilisvörösvári gyerekek tartoznak. Szeretnénk, ha minél többen hallanának az Ifjúsági Klub létezéséről, és további támogatóik akadnának, ezért többször is híreket osztunk meg róluk. Alapítványuk nincs, nem pénz adományokat várnak. Ha egy-egy téma, program felmerül majd, abban kérnek segítséget. Létezik a Facebook-on egy zárt csoportjuk “Angyalkák :)” néven. Ha szeretnétek ott is követni az eseményeket, akkor kérjétek a felvételeteket a csoportba!

2018 júniusában a Pilisvörösvári Minyonok Klub nyári táborának szervezésében is részt vállaltunk. Segítettünk a szervezésben mi is, támogattuk őket, és több támogatót is bevontunk. Sikerült megoldanunk a gyerekek étkeztetését a helyi éttermek támogatásával, és bővíteni a programok sorát, kísérőként csapatunkból Gyarmathy Ági vett részt a táboroztatásban.

Az első napon a csapat egyik fele moziban volt, a másik felük pedig az Elevenpark játszóházban. Nagyon jól érezték magukat a gyerekek! A második napon a szentendrei Skanzenben jártak, ami egyben egy buszos kirándulás is volt. A nap végére mindenki kellemesen elfáradt. :)

A harmadik napon a program egy éttermi ebéd után egy helyi lovarda meglátogatása volt. Az utolsó napon pedig a Hajógyári szigetre utaztak el, hogy a Csúszdaparkban tölthessék a délutánt, amit Pilisvörösváron egy késő délutáni éttermi ebéd követett. A tábor végén mindenki kapott egy kis ajándékot is. Ennyi élmény, amit sikerült megvalósítani ezen a négy napon, tényleg elegendő lenne egy egész nyárra is! :)

Azért, hogy ez a tartalmas program létrejöhetett, köszönjük az általunk bevont támogatók segítségét! A Lovász Hidegkonyha, Szolnoki Csillag és az Elevenpark Játszóház, Keresztes Hajni és Vanessza, a Stube Étterem, az Oxigén Úszósuli, az Ibolya Büfé, a szentendrei Skanzen, a Müller Kávéház, a Gondola Étterem, a Farkas Lovarda lelkes csapata (), a Tácsik Pékség, a Fetter Étterem, Szamos Marcipán

Külön köszönet Czifra Sára, Csonka Emőke, Martózi Hajnal és Václav Ilona lelkesedéséért, kitartásáért, önzetlen, odaadó munkájáért, amit a gyerekért végeznek!